Brašnářství Marvan
Logo a vizuální základ značky pro zakázkovou výrobu kožených produktů
Zadání od klienta
Balíček
Logo & základ brandu
Realizace
2022
Zadání aneb jak má značka působit
Zákazník mi nejdříve vyplnil dotazník, kde jsem od něj získala základní potřebné informace.
Na osobní schůzce jsme pak doprobrali vše, co pro mě ještě bylo směrodatné.
Konotace loga
Klient měl ideu, že by se v logu mohl objevit symbol býka, který by propojil jak to, že kůže je z hověziny a zároveň on je narozen v býku. Vzhledem k tomu, že se jedná o malou osobní značku, dávalo mi to smysl. A tak jsem vymyslela, že spojím známý symbol pro kůži a býka dohromady, aby to odkazovalo k tradičnímu řemeslu brašnářství. Navíc to symbol býka odlišuje od spousty dalších a činí ho tak unikátním.
Písmo
Vzhledem k oboru a tomu, že se jedná o osobní značku pro muže, volila jsem spíše výrazná a úderná písma, která skvěle ladí k symbolu v logu i práci s kůží.
K různým verzím loga dostal klient i různé kombinace písem, aby vše ladilo. Nadpisové písmo bylo vždy totožné jako písmo v návrhu loga. To je výhoda tvorby loga a základu značky, nebo vizuální identity, najednou – grafik zná použitá písma a vytvoří vám rovnou celý promyšlený koncept na míru.
Barevná paleta
Kombinaci barev jsem navrhla tak, aby pocitově seděla k oboru klienta, ale zároveň ji nemělo každé druhé brašnářství. Tudíž jsem se vyhla určitým hnědým odstínům a naopak přidala atypickou zelenou. Plus doplnila neutrální šedivé.
Tato ukázka práce odpovídá balíčku Logo & základ brandu.