Kokoza

Návrh nové vizuální identity pro společnost věnující se kompostování a pěstování

corporate identity, vizuální identita, vizuální styl, branding, plakát, posty pro FB a Instagram, produktový list - Kokoza

Dělat grafiku pro Kokozu by pro mě byla radost, protože jsou mi blízké jejich hodnoty. Moc se mi líbí, že jsou společensky prospěšní, mají téma udržitelnosti a navíc jsou i sociálním podnikem. Takže jsem se výjimečně zúčastnila výběrového řízení.

Očekávání klienta

Unikátní, osobitý styl, který se může promítnout i do našeho merchandisingu.

plakát, vizuální identita Kokoza
Výběrové řízení

soutěžní návrh

Realizace

2020

FB post, vizuální identita Kokoza

Zadání

Pracujeme s ilustracemi a perokresbou, máme skvělé fotky. Rádi používáme motivy rostlin, plodin a živočichů žijících na zahradě a v kompostérech.

Nebráníme se novým nápadům, milujeme design.

Koho chceme oslovit?

  • Lidi z města – od maminek přes alternativce až po hipstery, většině je 25 – 40 let.
  • Ty, kteří si minimálně uvědomují, že žít v zeleném městě je příjemnější než v tom betonovém a udržitelnost k životu patří.
  • Aktivní lidi, kteří mají chuť věci okolo sebe měnit nebo se na změně alespoň podílet.

Návrhy si přáli prezentovat na

1/ Plakátu k Festivalu městského pěstování a kompostování.
2/ K němu i vizuál na FB a Instagram.
3/ Produktovém listě na workshopy pro firmy.

O značce

V Kokoze se věnují komunitnímu kompostování a zahradám. Od roku 2012 pomáhájí lidem z města kompostovat a pěstovat. Mrkev, bylinky i vztahy. Věří, že soužití člověka a přírody nejvíce podpoří šířením myšlenky uzavřeného cyklu jídla mezi širokou i odbornou veřejnost. Proto vytváří partnerství s veřejnou správou nebo firmami, kterým pomáhájí s udržitelností, budováním firemní kultury, komunitních zahrad či zpracováním bioodpadu. V rámci integrační dílny vytváří pracovní příležitosti pro lidi se zkušeností s duševním onemocněním.

produktový list, vizuální identita Kokoza
Instagram, vizuální identita Kokoza

Děkujeme Vám za čas, který jste věnovala vypracování úkolů v rámci našeho výběrového řízení. Na Vašem návrhu se nám líbila kombinace práce s ilustrací i fotografií, rovněž nastavená barevná tonalita nám přišla zajímavá. V konkurenci 82 grafiků jsme však našli ještě více relevantní návrhy.

Danča z Kokozy

Pojďme spolu vytvořit lovebrand,
který bude v souladu s vámi i s vaším podnikáním.