Kokoza
Návrh nové vizuální identity pro společnost věnující se kompostování a pěstování
Dělat grafiku pro Kokozu by pro mě byla radost, protože jsou mi blízké jejich hodnoty. Moc se mi líbí, že jsou společensky prospěšní, mají téma udržitelnosti a navíc jsou i sociálním podnikem. Takže jsem se výjimečně zúčastnila výběrového řízení.
Očekávání klienta
Unikátní, osobitý styl, který se může promítnout i do našeho merchandisingu.
Výběrové řízení
soutěžní návrh
Realizace
2020
Zadání
Pracujeme s ilustracemi a perokresbou, máme skvělé fotky. Rádi používáme motivy rostlin, plodin a živočichů žijících na zahradě a v kompostérech.
Nebráníme se novým nápadům, milujeme design.
Koho chceme oslovit?
- Lidi z města – od maminek přes alternativce až po hipstery, většině je 25 – 40 let.
- Ty, kteří si minimálně uvědomují, že žít v zeleném městě je příjemnější než v tom betonovém a udržitelnost k životu patří.
- Aktivní lidi, kteří mají chuť věci okolo sebe měnit nebo se na změně alespoň podílet.
Návrhy si přáli prezentovat na
1/ Plakátu k Festivalu městského pěstování a kompostování.
2/ K němu i vizuál na FB a Instagram.
3/ Produktovém listě na workshopy pro firmy.
O značce
V Kokoze se věnují komunitnímu kompostování a zahradám. Od roku 2012 pomáhájí lidem z města kompostovat a pěstovat. Mrkev, bylinky i vztahy. Věří, že soužití člověka a přírody nejvíce podpoří šířením myšlenky uzavřeného cyklu jídla mezi širokou i odbornou veřejnost. Proto vytváří partnerství s veřejnou správou nebo firmami, kterým pomáhájí s udržitelností, budováním firemní kultury, komunitních zahrad či zpracováním bioodpadu. V rámci integrační dílny vytváří pracovní příležitosti pro lidi se zkušeností s duševním onemocněním.
Děkujeme Vám za čas, který jste věnovala vypracování úkolů v rámci našeho výběrového řízení. Na Vašem návrhu se nám líbila kombinace práce s ilustrací i fotografií, rovněž nastavená barevná tonalita nám přišla zajímavá. V konkurenci 82 grafiků jsme však našli ještě více relevantní návrhy.